پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل شهری در ایستگاه های شهر نجف آباد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد مصطفی حیدری مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد گفت به مناسبت گرامیداشت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد، قربانعلی مومنی ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران مناطق پنج گانه و جمعی از مدیران ستادی شهرداری و رضایی مدیرعامل سازمان حمل و نقل با حضور در ایستگاه های مختلف شهری و اهدای گل و شیرینی عرض تبریک و خداقوت داشتند.


 

 ایشان ضمن تبریک سالروز حمل و نقل اظهار کرد به مناسبت فرمان تاریخی حضرت امام و گرامیداشت روز ملی حمل و نقل، شهردار و ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه معاونین و مدیران مناطق برای عرض تشکر و خداقوت به منظور تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل شهری در ایستگاههای مختلف شهری حضور یافتند.

 وی افزود در این دیدار از ایستگاههای پایانه استقلال، گاراژ یزدانشهر، خط امیرآباد و تیران، گاراژ اصفهان، خط ویلاشهر به نجف آباد، گاراژ یزدانشهر، خط بهارستان، ایستگاه بلوار باهنر ویلاشهر، ایستگاه چهارصد دستگاه، ایستگاه بلوار  شهدا ویلاشهر، بلوار جمهوری امیرآباد و بلوار مطهری امیرآباد بازدید به عمل آمد.

 حیدری در پایان گفت در این دیدار از ۴۹ راننده اتوبوس ۲۱۷ راننده مینی بوس و ۲۷۴ راننده تاکسی بصورت میدانی و در محل کار  با اهداء گل و شیرینی تجلیل به عمل آمد.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.