پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

چهـارشنبــه1401/9/30 / بــاغ بــانــوان

یلدای فاطمی/ دورهمی پاکبانان و مدیران شهری شهرداری نجف آباد

 با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار و معاونین، مدیران مناطق پنجگانه، مدیران عامل سازمان ها و مدیران ستادی شهرداری نجف آباد شب طی آیینی مراسم شب یلدا به همراه شاهنامه خوانی در کنار پاکبانان مجموعه خدمات شهری شهرداری نجف آباد در باغ بانوان برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد در این آیین ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و تقارن آن با شب یلدا گفت عزیزان زحمتکش پاکبان در نیمه شب های سرد نظافت شهر را انجام میدهند و این واقعیتی است که شب هنگام خانواده را رها میکنند و در هوای گرم و سرد تابستان و زمستان در سطح شهر مشغول کار هستند و صبح که مردم آماده حضور در سرکار خود می شوند با لطافت و تمیزی شهر رو به رو می شوند که این لطافت و شادابی حاصل تلاش عزیزان پاکبان است لذا از  این عزیزانی که این ساعت از شب را بیرون از منزل هستند و زحمت می کشند تشکر و قدردانی می نمایم.

ایشان افزود ما امشب آمده ایم در کنار شما باشیم تا بگوییم به یاد شما هستیم و زحمات شما را در دل این شب سرد از نزدیک درک کنیم من بارها در سرکشی ها دیدم که کارگر شهرداری همانطور که در دل شب در حال زحمت کشیدن است زیر لب ذکر خدا را میگوید و کارش را انجام می دهد و این قابل ارزش است. کارگر شهرداری با چنین روحیه ای در حال کار است و این برکت کار شهرداری است.

در ادامه محمد حسن آسیابانی به نمایندگی از شورای اسلامی شهر به ایراد سخن پرداخت م ضمن تشکر از زحمات پاکبانان گفت اگر در شهر زیبایی و شادابی هست به برکت حضور و زحمات شماست من تشکر می کنم از عزیزانی که به عشق شما با وجود سرمای سخت در دل شب اینجا حضور پیدا کردند.

آسیابانی در ادامه با اشاره بر تأثیر مستقیم و غیر مستقیم کلیه پرسنل شهرداری در انجام فعالیت هاافزود فرقی بین من و شما و دیگری نیست اگر اتفاقی در شهر در حال انجام است همه عزیزانی که در آن راستا تلاش می کنند قابل تقدیر و قدردانی هستند.

شایان ذکر است از حاشیه های این دورهمی می توان از شاهنامه خوانی اساتید این فن و بوسیدن دست نماینده کارگران توسط آسیایی نام برد.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.