پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

با حضور؛ سردار فداء فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)

فعالیت قرارگاه فرهنگی و جهاد تبیین کشور / جهاد تبیین

چهارشنبـه۷دی ماه۱۴۰۱ ساعت: ۱۲:۳۰ ◼️ سالن شهروند

 به دعوت قرارگاه فرهنگی شهرستان/ همایش جهاد تبیین در سالن شهروند فرهنگسرای خارون شهرداری نجف آباد برگزار شد.

همایش جهاد تبیین با حضور سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان نجف آباد و به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه، حوزه بسیج ادارات و پایگاه بسیج آیت الله ایزدی شهرداری نجف آباد در سالن شهروند فرهنگسرای خارون برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد موسی مباشری رئیس شورای تامین و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد ضمن تشکر از هوشیاری کامل مردم و پشتیبانی مسئولین در حوادث سه ماه گذشته کشور و ناکام گذاشتن مطامع دشمنان در نجف آباد با اشاره به فلسفه جهاد تبیین گفت با تشکیل قرارگاه فرهنگی فعالیت‌های خوبی در حال پیگیری است و بحث روشنگری را به نحو مطلوب دنبال خواهیم کرد.

وی در ادامه خطاب به روسای ادارات و اعضای شورای اداری شهرستان گفت مسئولین باید پاسخگو باشند و مسائل مردم را پیگیری کنند و از پاسخگویی به مردم خسته نشوند و میزهای خدمت در مساجد با قوت و قدرت برگزار شود.

مباشری در ادامه در خصوص اهمیت جهاد تبیین اظهار داشت در شرایط فعلی که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی همه سعی و تلاش خود را برای به حاشیه کشاندن جامعه به کار بردند نیاز جهاد تبیین و روشنگری بیش از قبل احساس می شود.

در ادامه سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان که به عنوان مهمان جلسه دعوت شده بود با طرح سوال انقلاب برای ما چه کار کرده است گفت بهتر است بگوییم انقلاب باید برای ما چه کار می کرد که نکرده است.

ایشان در ادامه به بررسی پیشرفت های ایران اسلامی در چهار دهه انقلاب پرداخت و گفت امام آمد و بدون شلیک یک تیر نظام شاهنشاهی را ساقط کرد، هنر امام این بود که فلسفه و مثلث قدرت را جا به جا کرد.

وی در ادامه افزود آمریکایی ها دلار های بسیاری را در منطقه خرج کردند ولی نتوانستند جلوی نظام جمهوری اسلامی بایستند حتی نتوانستند روش و منش و رفتار انقلاب اسلامی را تغییر بدهند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت در زمانی دو سوم نیروهای آمریکایی در منطقه بودند ولی امروز شبانه از افغانستان فرار کردند چرا که ایران اسلامی فکر و تفکر لیبرال دموکراسی را هدف گرفته است.

سردار فدا به دستاوردهای علمی و نظامی کشور نیز اشاره کرد و اظهار داشت سرعت و رشد علمی ما از اول انقلاب تا کنون ۴۰ برابر شده است لذا دشمنان تمام تلاش خود را کردند تا ما را شکست دهند و جلو این رشد را بگیرند

وی ادامه داد همه دیدند پشت صحنه اغتشاشات اخیر کسانی هستند که با دشمنان انقلاب سر یک سفره نشسته اند شما دیدید اوج جمعیت اغتشاشگران پنجاه هزار نفر بود که در مقایسه با ۸۰ میلیون نفر قابل قیاس نیست.

سردار فدا در پایان در مورد خواص گفت امروز به برکت شما مردم به وضعیت بسیار خوبی رسیده‌ایم و بسیج یعنی همین مردم و مردم هم یعنی بسیج اما در مورد خواص باید بگویم برخی از خواص دچار سردرگمی شدند و در این آزمون نمره قبولی نگرفتند.

 



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.