پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

در مراسمی با حضور معاون وزیر کشور، استاندار و مدیران شهری نجف آباد

بهره برداری از پروژه های شاخص و محله محور شهرداری نجف آباد

۸۷۰ میلیارد تومان پروژه های عمرانی، فرهنگی و ... در هفته حماسه و ایثار مردم نجف آباد با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، استاندار اصفهان و دیگر مسئولان از سوی شهرداری نجف آباد به بهره برداری رسید.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی فرهنگی شهرداری نجف آباد در جمع مسئولان، خانواده های شهدا و به خصوص خانواده 333 شهید عملیات خیبر که در سالن شهروند مرکز همایش های شهرداری نجف آباد در مجموعه خارون برگزار شده بود با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش های شهرداری نجف آباد در بهره برداری از پروژه های مختلف گفت: شهرستان نجف آباد تنها شهرستانی بود که به تنهایی یک لشکر را تأمین و تجهیز نموده و مردانی چون شهید حاج احمد کاظمی را تقدیم انقلاب اسلامی کرد که البته اینگونه هزینه هایی هم باید پرداخت و دشمن نیز از نام او رعب داشت.

سردار سید مجید میراحمدی با بیان اینکه امروز با جنگ ترکیبی مواجه هستیم، گفت: دشمنان همه ظرفیت های خود را حتی با زیر پا گذاشتن دیپلماسی به کار می گیرند تا موفق شوند اما ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی روز بیست و دوم ماه سال جاری نشان دادند که این توطئه های دشمن راه به جایی نخواهد برد و با صبر و تلاش توطئه های دشمنان را خنثی می سازند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: استاندار اصفهان استانداری جهادی بوده و یک لحظه از ارائه خدمتگزاری به مردم غافل نبوده اند چرا که مسئولان و مدیران ما از جنس مردم و حامی مردم بوده و در راستای رفع مشکلات مردم گام برمی دارند و در حقیقت خدمت رسانی به مردم برای مسئولان، افتخار است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد استاندار اصفهان با قدردانی از شهردار، اعضای شورای شهر و مدیریت شهری و همه همکاران در شهرداری نجف آباد که امکان بهره برداری از پروژه های عمرانی فرهنگی را مهیا ساختند، گفت: امید است این اقدامات خدمات رسان همواره با عمل و امیدبخشی بیشتر به مردم همراه باشد و سرعت و گسترش یابد.

 سیدرضا مرتضوی با بیان اینکه هفته فرهنگی شهرستان نجف آباد یکی از قله های رفیع حماسه و ایثار در استان و کشور به شمار می رود افزود: شهدایی که این شهرستان تقدیم انقلاب اسلامی کرده است بر تارک انقلاب می درخشند؛ بنابراین، زندگی در شهرستان نجف آباد مایه فخر بوده، شهری که علمای بزرگی در آن تربیت شده و همچون چراغ هدایت امت اسلام تلاش داشته اند.

 وی گفت: یکی از غفلت ها، عدم روایت مؤلفه های هویتی ماست که باید به نسل های آینده انتقال یافته تا آنان آگاه شوند.

استاندار اصفهان با تشریح برخی فعالیت ها در قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: در مقایسه دوران شاهان قاجار و پهلوی با انقلاب اسلامی می توان دریافت که در حوزه های نگاه به استقلال، خدمات رسانی عادلانه، نگاهی به تأمین نیازهای مردم و... در کشور ما بعد از پیروزی انقلاب، معجزه اتفاق افتاده است و قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

مرتضوی ادامه داد امروز فرزندانمان در کشور، کارهایی انجام می دهند که باعث شگفتی بوده و حتی در زمان بیماری کرونا به لطف دانشمندان پزشکی اقدامات مثبتی صورت گرفت و موفق شدیم و بدانید امروز کاری نیست که ما بخواهیم و جوانان ما نتوانند آنها را انجام دهند.

استاندار اصفهان افزود امروز در جای جای استان با نگاه دانش بنیان فعالیت هایی انجام می شود و البته مشکلاتی هم هست. مرتضوی از تلاش 44 ساله دشمن در جنگ نابرابر علیه ایران اسلامی گفت و اینکه دشمن یک لحظه از تلاش خود دست برنداشته است.

وی از همدلی مردم و مسئولان شهرستان نجف آباد قدردانی کرد و گفت: دولت سیزدهم بر نگاه عادلانه توزیع تأکید داشته که این امر در شهرستان نجف آباد صورت پذیرفته است.

استاندار اصفهان از اتمام پروژه های نیمه تمام استان در سال های گذشته هم خبر داد و گفت: یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم در استان اصفهان راه اندازی 376 بنگاه راکد از 941 بنگاه راکد بوده که تا پایان سال جاری اتفاق افتاده است که امید است چند بنگاه راکد در شهرستان نجف آباد نیز راه اندازی شده و خبرهای خوشی در این زمینه برای مردم این شهرستان داشته باشیم.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد به عنوان میزبان این آیین با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده عمرانی و فرهنگی گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری نجف آباد با همت و حمایت اعضای شورای شهر تحقق یافته و پیشنهاد بودجه برای سال ۱۴۰۲، افزایش ۴۵ درصدی است.

عبدالرسول امامی پروژه های شاخص را پروژه هایی دانست که بیشتر مورد نیاز مردم است که به همت شورا و شهرداری به بهره برداری می رسد.

وی با تأکید بر پروژه های محله محور گفت: آسفالت معابر یکی از پروژه های محله محور بوده که در سطح شهر انجام شده و این امر برای سال آینده ادامه می یابد.

 وی از همه دست اندرکاران اجرای این پروژه ها و پیمانکاران تقدیر کرد و ادامه داد: پیمانکاران، بازوی مدیریت شهری بوده و باید به خصوص از عمران شهری قدردانی نماییم و امید است بتوانیم پروژه های بیشتری را در آینده به بهره برداری برسانیم.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد با تبریک اعیاد ماه شعبان و قدردانی از تلاش های گسترده اعضای شورای شهر و شهرداری و مدیریت شهری نجف آباد گفت: امروز باید از لحظه ها بهره برد و آثاری از خود به جا گذاشت که خداوند ببیند و آن کار ماندگار شود. البته بخشی از انجام کارها، وظیفه بوده ولی آنچه باعث آرامش بعد از کار است ماندگاری آن است.

 حجت الاسلام و المسلمین حسناتی افزود: در کشور ما، مردم نیاز به گره گشایی دارند و مسئولان نیز باید در این راستا تلاش کنند و خسته نشوند و امید است بتوانیم با خدمت بیش از پیش به مردم از گردنه های سخت، عبور کنیم.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد موسی مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه ۳۳۳ شهید عملیات خیبر و ۲۰۵ شهید عملیات خیبر از این تعداد که در یک روز در نجف آباد تشییع شدند، گفت: مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که استوار و حامی نظام و دولت هستند.

موسی مباشری افزود در هفته فرهنگی شهرستان نجف آباد به مناسبت پنجم اسفند که ۲۰۵ شهید از ۳۳۳ شهید عملیات خیبر در یک روز در شهرستان نجف آباد تشییع شدند بیش از یکصد برنامه متنوع برای مردم تدارک دیده شده که محوریت آنها برگزاری اجلاسیه نماز و... در مدارس، دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراکز آموزشی بوده و یکی دیگر از این برنامه ها، بهره برداری از پروژه های شهرداری نجف آباد است که بخشی در دهه فجر، بخش دیگری در هفته فرهنگی و بخش دیگری در آینده به بهره برداری می رسد. وی با بیان اینکه امروز دوران طلایی شهرستان نجف آباد است که انسجام و همدلی بین دستگاه ها حاکم است، افزود: در هفته فرهنگی در شهرستان نجف آباد ۸۰ پروژه در شهرستان و ۶۰ پروژه در شهرداری با اعتبار ۱۲۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که البته پروژه های دیگری نیز در سطح شهرستان نجف آباد تعریف شده که در نیمه اول سال آینده اجرایی خواهد شد.

مباشری گفت ما قبل از سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان، پروژه های نیمه تمام استان را شناسایی کرده و ۶۰ پروژه مورد توجه قرار گرفت که ۷۲۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شد که امید است با پیگیری از طریق استان این اعتبار اختصاص یابد و پروژه ها در فرصت مناسب به بهره برداری برسد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد اسماعیل آخوندی سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد گفت: تشییع ۲۰۵ شهید در یک روز بردستان مردم شهیدپرور نجف آباد صحنه ای بی بدیل بوده و آنچه مردم نجف آباد را سرافراز کرد غیرت دینی است.

اسماعیل آخوندی افزود ما در دوره ششم شورای اسلامی بر دو رویکرد تکریم ارباب رجوع و توازن عدالت تأکید داشته ایم که خوشبختانه در این دوره توانستیم آنها را اجرایی کنیم.

وی افزود آسفالت معابر یکی از این رویکردها بوده است. از دیگر سو کمک به تکمیل پروژه های ورزشی با کمک دیگر دستگاه های مرتبط بوده و به دنبال آن هستیم که اماکن ورزشی را برای مردم آماده کنیم چرا که معتقدیم یکی از نقاط رفع آسیب های اجتماعی، محلات و اماکن ورزشی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد با بیان اینکه مردم نجف آباد شایسته خدمت هستند گفت: ما در شورای اسلامی در دوره ششم به دنبال توزیع عادلانه هستیم و در این راستا بجاست تا از مجموعه مدیریت شهری که در این راستا تلاش کرده و می کنند، قدردانی کنیم.

در پایان این مراسم چند پروژه از پروژه های روز حماسه و ایثار شهر نجف آباد به صورت نمادین با بریدن روبان مخصوص از سوی مسئولان به بهره برداری رسید.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.