پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام شورای اسلامی شهر بمناسبت روز شوراها

بسمه تعالی
"وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم" (سوره الشوری، 38)

سپاس و ثنای بی حد بر خالقی که به لطف استقرار مستحکم جمهوری اسلامی ایران و در راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران نهادی به نام شورای اسلامی در این کشور شکل گرفت.نهاد شورا که شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلامی دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم، عینیت بخشید و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، مضاعف گردید.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نجف‌آباد این روز با شکوه را به همه ی اعضای محترم شورای اسلامی شهر و روستای میهن اسلامی که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر پویا و پیگیر بوده و با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه‌ی شهروند‌مدار خالصانه و عاشقانه می کوشند تبریک و تهنیت عرض می نمایند.

امید است در نیل به برنامه های ارزشمند خود در پیشرفت روزافزون جامعه اسلامی تحت رهبری های خردمندانه‌ی رهبر معظم انقلاب (مد ظله) موفق و موید باشید.

قربانعلی مؤمنی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد


 



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.