پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

حضور شهردار و معاونین در صحن شورا و تبریک و بزرگداشت هفته شورا

یک شنبه 10 اردیبهشت 1402 مهندس امامی شهردار نجف آباد به همراه معاونین خود برای عرض تبریک هفته شوراهای اسلامی شهر و روستا به صحن شورای اسلامی شهر نجف آباد رفت.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد در این بازدید پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم و تفسیر آن، فرازی از نهج البلاغه با موضوع وظایف کارگزاران و خادمین حکومت اسلامی در باب رعایت حرمت و احترام مردم و رسیدگی به شرایط اجتماعی آنان تبیین شد.

مؤمنی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد در این جلسه ضمن تبریک این روز به تمامی زحمتکشان شوراهای کشور، از زحمات بی دریغ همکاران خود در شورای نجف آباد تقدیر نمود و از خدای متعال توفیق خدمت بیشتر برای خادمین مردم نجف آباد طلب کرد. وی از تعامل سازنده شورا و مدیریت شهری و در رأس آن شهردار به عنوان برگ برنده دوره ششم شورای اسلامی شهر یاد کرد و گفت نتیجه این تعاملات مثبت در پیشبرد اهداف و تحقق افق های تعیین شده نقشی بسزا ایفا می کند.
عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد نیز با تبریک این هفته به رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد گفت عملکرد مجموعه شورا به عنوان تیم منتخب مردم در ابعاد مختلف مانند ارتباط دو سویه با شهروندان، پیگیری مطالبات به حق مردم و تصویب مواردی در این راستا بسیار مطلوب و مورد قبول مراجعین بوده و اعضای محترم فعال در کمیسیون های مختلف با وجود مواردی چون اختلاف نظر و عقیده همگی به دنبال هدف مشترک خدمت به مردم بوده اند. وی صداقت رفتار را به عنوان ویژگی مهم خادمین حکومت اسلامی دانست و اقدامات مجمموعه شهری نجف آباد مانند تدارک و تدوین مجموعه برنامه های کلان سالانه، شکل گیری رویداد هر ماه یک افتتاح ویژه سرعت بخشی پروژه های عمرانی خدماتی، تهیه برنامه های مستمر حوزه صدا و سیمای مرکز استان اصفهان با محوریت شهر نجف آباد، حضور و انعکاس خدمات در قاب استانی و.. را از مهمترین اقدامات پیش بینی شده در سال جدید دانست و ابراز امیدواری کرد نتیجه این فعالیت ها رضای الهی و مقبولیت شهروندان را دربر داشته باشد.
کسب استفاده از خرد جمعی در پیشبرد اهداف و وظایف قانونی شورا اسلامی شهر، لزوم نهادینه شدن امر مشورت در تمامی امور به تأسی از فلسفه تشکیل شورا از منظر کلام الهی و احادیث و روایات، بهره مندی خادمین مردم از تعالیم اسلامی و آشنایی با قوانین اجتماعی حوزه فعالیت خود، تلاش در کسب حداکثری رضایت مردم و به خصوص مراجعین حضوری دفتر شورا، تکیه بیشتر بر مفاهیم و مفاد عملکرد کلی،  تقویت اعتماد دو سویه مردم و مسئولین و در نهایت ارتقاء حس حمایت از حکومت اسلامی، توجه ویژه به بحث حقوق شهروندی در تصمیم و تصویبات شورا از دیگر مواردی بود که در سخنرانی اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد در این دیدار مطرح شد.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.