پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

بمناسبت هفته جهانی کارو کارگر

پاسداشت مقام کار و گارگر با حضور مدیریت شهری در محل خدمت زحمتکشان شهر

چهارشنبه 13 اردیبهشت ۱۴۰۲

چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر نجف آباد با اهداء شاخه گل  از خدمات کارگران و زحمتکشان شهری تجلیل بعمل آمد.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد در این مراسم که رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونین و مدیران مناطق شهری و مسئولین مدیریت شهری نجف آباد حضور داشتند با حضور در محل خدمت زحمتکشان شهری (پاکبانان و فضای سبز و..) مانند بخش های مختلف معاونت خدمات شهری  و کارگاه های واحد امانی، پارک لاله و بوستان ها، بلوار فجر معابر اصلی و بلوارهای مناطق مختلف شهری و.. ضمن تبریک روز کار و کارگر، با اهدای شاخه گل از خدمات و زحمات بی دریغ آنان تقدیر و تشکر شد.
مهندس امامی شهردار نجف‌آباد در دیدار ضمن تبریک روز کارگر و تقدیر از زحمات تمامی کارگران مجموعه شهری نجف‌آباد، توجه ویژه به تبیین و تحقق شعار سال ۱۴۰۲ با هدف رشد تولید و مهار تورم، تلاش بیش از پیش همه خادمین مردم در هر جایگاه و مقامی را راهگشا و مفید فایده دانست. وی از نگاه قدردان مدیران و پیگیری موارد مطرح شده تا حصول نتیجه پیرامون موارد و مشکلات مطرح شده در این بازدید به عنوان ادای دین به این بخش از جامعه پرتلاش شهر یاد کرد و توفیق خدمت جهادی به نظام مقدش جمهوری اسلامی و مردمان شریف نجف‌آباد را فرصتی ارزشمند دانست.
محمدحسن آسیابانی به نمایندگی شورای اسلامی شهر، با اشاره به سخن گوهربار پیامبر اکرم(ص) پیرامون مقام ارزشمند مقام کارگر، کسب روزی حلال و فعالیت شرافتمندانه این عزیزان را پایه مباهات دانست و ابراز امیدواری کرد تمامی تصمیمات اخذ شده در میدیریت شهری در راستای رضایت الهی بوده و مقبول تمام کارگران زحمت‌کش قرار گیرد.
گفت و شنود صمیمانه  و دلجویی مدیران شهری با کارگران مجموعه شهرداری، بیان دغدغه های معیشتی و ارائه مشکلات اداری موجود در بخش های مختلف و ثبت عکسی به یادگار روز کارگر از دیگر بخش های این بازدید و بزرگداشت بود.

نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.