پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

«نجف‌آباد» شهر طلایی ورزش کشور، لایق بهره‌مندی از بهترین زیرساخت‌های ورزشی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با تقدیر ویژه از زحمات مدیریت شهری و اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف‌آباد، گفت: شهر طلایی ورزش کشور که همیشه به‌رغم تمام موانع و محدودیت ها طلایه دار افتخارآفرینی در رده‌های کشوری  و بین‌المللی بوده است، لایق بهره‌مندی از بهترین زیرساخت های تخصصی ورزشی و توجه بیشتر مسئولان است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف آباد، جواد محمدی در مراسم افتتاح خانه کشتی ایثار شهرداری نجف آباد به عنوان بزرگترین و مجهزترین خانه کشتی استان اصفهان ضمن گرامیداشت 17 شوال روز پیروزی امیرالمؤمنین حضرت حیدر کرار بر عمرو بن عبدود در جنگ خندق و نکوداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، توجه به اخلاق سفارش شده اولیای دین و بزرگان معرفت را مهمترین عامل ماندگاری و تبدیل ورزشکاران به پهلوانان جاویدان دانست.
وی پرورش و تقدیم قهرمانان ارزشمدی همچون سردار شهید حاج احمد کاظمی و حجت خدا «شهید محسن حججی» به جهان اسلام و کشور را نمونه تربیت شریف انسانی دانست و بر لزوم شناخت، تبیین و انتقال آموزه‌های معنوی در کنار پرورش جسم و ارتقای فنون تخصصی ورزشی به‌ویژه کشتی تأکید کرد.

خانه کشتی ایثار سکوی پرتاب قهرمانان ملی نجف‌آباد به میدان‌های جهانی است

محمدی با تقدیم سپاس ویژه اداره کل ورزش استان به شهردار، پارلمان شهری و اداره ورزش و جوانان و هیئت کشتی نجف آباد، اقدام شایسته و سازنده تخصیص خانه کشتی به مناطق کم‌برخوردار از لحاظ زیرساخت و سخت افزارهای استاندارد ورزشی را زمینه ساز رشد و ترقی ورزشکاران با استعداد، جویای نام و در عین حال گمنام این منطقه شهری دانست و خاطر نشان کرد: با سرمایه‌گذاری روی نسل نوجوان و جوان افق و دورنمای ورزش قهرمانی شهرستان و کشور در عرصه‌های بین المللی درخشان و پرستاره تر خواهد بود.
وی تاکید کرد: نجف‌آباد به عنوان شهر طلایی ورزش کشور که همیشه به‌رغم تمام موانع و محدودیت ها طلایه‌دار افتخارآفرینی در رده‌های کشوری  و بین‌المللی بوده است، لایق بهره‌مندی از بهترین زیرساخت های تخصصی ورزشی و توجه بیشتر مسئولان است.
 مدیرکل ورزش و جوانان استان فراهم کردن امکانات موجود در خانه کشتی ایثار شهرداری نجف آباد را بسیار شایسته و در حد کشوری قلمداد و ابراز امیدواری کرد: با مدیریت و برنامه‌ریزی هیئت زحمتکش کشتی نجف آباد به‌زودی شاهد جهش افتخارآفرینی ورزشکاران شهرستان به‌ویژه کشتی‌گیران مستعد منطقه پنج شهرداری نجفآباد در میادین داخلی و جهانی باشیم.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.