پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

معاون استاندار:

افتتاح خانه کشتی در نجف‌آباد سرمایه‌‎گذاری پر منفعت برای ارائه خدمت به جامعه پویا است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد افتتاح خانه کشتی در منطقه پنج شهرداری این شهر را  نماد و مصداق توزیع عادلانه خدمت در مناطق مختلف شهری دانست و گفت: افتتاح و تجهیز خانه کشتی در این منطقه اقدامی ضروری، نیازی فوری و سرمایه‌‎گذاری پر منفعت در باب خدمات متقابل به جامعه فعال و پویا است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف آباد، موسی مباشری چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه 1402 در مراسم افتتاح خانه کشتی ایثار شهرداری نجف آباد ضمن قدردانی از اقدام شایسته خادمان مردم در مدیریت شهری در تجهیز و آغاز به‌کار بزرگترین و مجهزترین خانه کشتی استان در منطقه پنج شهری نجف آباد، حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم را دلگرم کننده و مایه افتخار و ایجاد انگیزه مضاعف در راستای خدمت بیشتر دانست.
وی یکی از مهمترین نکات مد نظر کلان شهری و اصل تأیید شده چشم انداز خادمان مردم در مجموعه شهری را رسیدگی یکسان به اقشار مردم ساکن در مناطق مختلف شهری دانست و افزود: تجهیز و افتتاح خانه کشتی ایثار شهرداری در منطقه پنج شهرداری نماد و مصداق توجه ویژه و پافشاری مسئولان در تحقق این اصل مهم و اساسی در مدیریت شهری است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد با اشاره به مجموعه پروژه های افتتاح شده در سالروز حماسه و ایثار مردم نجف آباد مصارف با پنجم اسفندماه سال گذشته، تاکید کرد: تدوین طرح های کوتاه و بلند مدت در نیل به اهداف افق طرح تحول توسعه  ضروری و راهگشا است.

زیرساخت های خدمات اجتماعی روی ریل تجهیز و افتتاح قرار گیرد

وی از کنترل و مدیریت مباحث ترافیکی برای دسترسی و استفاده آسان شهروندان و عدم تحمیل بار در نقاط پر تردد شهری، ایجاد انگیزه در ورزشکاران و فعالان محلی در منطقه بومی زیرساخت ایجاد شده و افزایش نشاط اجتماعی و ارتقای سلامت روحی به عنوان مهمترین فواید توزیع و مدیریت جانمایی امکانات شهروندی یاد کرد و ادامه داد: افتتاح و تجهیز خانه کشتی در این منطقه  اقدامی ضروری، نیازی فوری و سرمایه گذاری پر منفعت در باب خدمات متقابل به جامعه فعال و پویا است  که افتتاح آن در بازه زمانی کوتاه امری قابل ستایش و الگویی عملی در باب خدمت رسانی جهانی است.
فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد ابراز امیدواری کرد: با تسریع روند تعامل، شکل گیری چرخه فعال مشارکت بخش های عامل و بخش خصوصی مانند خانه کشتی، موارد مشابه و دیگر زیرساخت های خدمات اجتماعی به ویژه امکانات ورزشی رفاهی در منطقه چهار نیز  روی ریل تجهیز و افتتاح قرار گیرد تا شهروندان آن منطقه نیز بیش از پیش از خدمات جامعه اسلامی بهره مند شوند.
مباشری در  پایان ضمن تقدیر ویژه از تمامی زحمتکشان این عرصه همچون شهرداری و شورای اسلامی شهر، موفقیت نهایی  این پروژه شهری را منوط به استفاده حداکثر شهروندان و علاقمندان به ورزش این منطقه، حفظ سرمایه گرانبهای این پروژه و برنامه ریزی دقیق در راستای مدیریت علمی در راه کسب بیشترین بهره ممکن دانست و از تمام بخش های خدمت رسان در شهر خواست که در این عرصه وارد میدان شوند.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.