پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

میزبانی شورای اسلامی شهر نجف آباد از میهمانان بزرگداشت هفته شوراهای شهر و روستا

به مناسبت نکوداشت هفته شوراهای اسلامی شهر و روستا و پیگیری مطالبات مردمی، صحن شورای اسلامی شهر نجف آباد میزبان گروه های مختلف معتمدین، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین شهری، مدیر و پرسنل ادارات و فعالان فرهنگی مذهبی و هیأت امنای مساجد مناطق پنجگانه شهری بود.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد اسماعیل آخوندی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد ضمن گرامیداشت هفته شوراهای اسلامی شهر و روستا به تمامی خادمین و منتخبین مردم شریف نجف آباد در شورا، مجموعه دیدارهای صورت گرفته هفته نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا را تشریح نمود.



آخوندی با اعلام برنامه ریزی و زمان بندی برقراری دیدارهای مردمی و مجموعه های اداری انتظامی شهرستان با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دوره ششم افزود پیرو دیدارهای قبلی و در جهت تقویت تعامل دو سویه مردم با مسئولین و تسریع امر پاسخگویی به مطالبات شهروندان در این هفته، مجموعه ملاقات هایی برای اقشار مردم، مسئولین و فعالان مباحث فرهنگی مذهبی مناطق تهیه و طبق دعوت از بخش های مختلف، جلسات بحث و تبادل نظر با محوریت گرامیداشت هفته شوراها برگزار شد.

سخنگوی دوره ششم شورای اسلامی شهر نجف آباد در تشریح این دیدارها افزود، بر این اساس و در روز و ساعات مقرر یک شنبه 10 اردیبهشت 1402 هیات امنای مسجد النبی و مسجد فاطمه الزهرا (س)، هیات امنای مساجد حضرت ابوطالب(ع)، حضرت محمد مصطفی(ص)، امام حسن مجتبی(ع)، مسجد الشهدا و مسجد مهدیه در صحن شورای اسلامی حاضر شدند. دوشنبه  ۱۱  اردیبهشت، این مجموعه دیدارها با جلسه امام جمعه یزدانشهر و هیات امنای مسجد جامع یزدانشهر و مسجد فیروز آباد ادامه یافت و چهارشنبه  ۱۳  اردیبهشت، شورای نجف آباد میزبان هیات امنای مسجد جامع امیرآباد، مسجد جامع صالح آباد بود.
حضور هیأت امن مسجد ولیعصر(عج) و مسجد امیرالمؤمنین(ع) آزادگان  ۱۴ اردیبهشت، و  دیدار  و جلسه تعاملی با فرماندهی کلانتری ۱۱ و  ۱۲  نجف آباد به همراه ریاست حوزه مقاومت۲و۳ بسیج نجف آباد روز یک شنبه۱۷ اردیبهشت  ماه ۱۴٠۲ از دیگر دیدارهای هفته نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا بود که آخوندی ضمن تشریح نکات مورد بحث و تعامل قرار گرفته در آن ها،  پیگیری سریع و پاسخگویی دقیق به تمامی مطالبات و خواسته های مطرح شده را مهمترین برنامه و اولویت شورای دوره ششم نجف آباد دانست.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.