پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام مدیریت شهری نجف‌آباد به مناسبت فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس

بسم الله الرحمن الرحیم

فتح الفتوح سوم خرداد سال 1361 تجلی عنایت خاصه خداوند قادر متعال و یادآور جانفشانی و ایثارگری غیور مردان و رزم آوران خیبرشکنی است که طی نبردی شجاعانه دژهای مستحکم دشمن متجاوز را با طنین نام مبارک " علی ابن ابیطالب(ع) "در هم شکستند و خونین شهر را فتح کردند. آنگونه که بنیان گذار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) این فتح غرورآفرین را «مَا النَّصْرُ إلّا مِنْ عِندِ الله» می داند که فاتحان این حماسه  «مورد تقدیر ناجی بشریت و بر پا کننده عدل الهی در سراسر گیتی » هستند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر، به ویژه افتخار دیار شهیدان، سردار رشید اسلام شهید حاج احمد کاظمی، این مناسبت غرور آفرین را به ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز، خانواده معظم شهدا ، و آحاد مردم شهیدپرور نجف آباد تبریک عرض نموده، توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف تاریخ انقلاب و دفاع از دستاوردها و آرمانهای آن را در سایه رهبری داهیانه رهبر معظم(مدظله)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت داریم.

✍️ عبدالرسول امامی شهردار و قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.