پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

آغاز به کار موزه سیار علوم در نجف آباد

پیش از ظهر شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، نمایشگاه سیار موزه علوم و فن آوری ایران با حضور مسئولان شهرستان و مدیران این مجموعه در فرهنگ سرای خارون آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری در این برنامه که با سخنرانی فردوسی مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری در خصوص فعالیت های این مجموعه در حوزه خلاقیت و برپایی موزه سیار آغاز شد، مسعود منتظری شهردار نجف آباد در سخنان کوتاهی به تشریح سیاست های مجموعه تحت مدیریتش در توجه همزمان به پروژه های عمرانی و انجام فعالیت های فرهنگی پرداخت.


پس از صحبت های شهردار که با اعلام حمایت ویژه از چنین فعالیت هایی همراه بود، مهدی ابراهیم رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان هم در صحبت هایی بر همکاری و همراهی مدارس شهرستان جهت برگزاری هر چه بهتر چنین ویژه برنامه هایی تاکید کرد.
محمدی معاون موزه ملی علوم و فناوری و فرامرزی مدیر نمایشگاه سیار موزه علوم از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.
پس از اتمام سخنرانی مسئولان در سالن اندیشه، حاضرین اولین موزه سیار علوم و فن آوری شهرستان را رسما افتتاح کرده و ضمن بازدید از قسمت های مختلف آن، از نزدیک با ویژگی هر کدام از آثار ارائه شده آشنا شدند.
همزمان با مراسم افتتاحیه، تعدادی از مدارس مقاطع مختلف نیز با حضور در محل فرهنگ سرای خارون از این موزه دیدن کردند.


هجدهمین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری ایران از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی فرهنگ سرای خارون نجف‌آباد برگزار خواهد شد.
این موزه همه روزه از ساعت هشت و نیم صبح تا یک عصر و ۲ تا ۶ عصر آماده استفاده علاقه مندان به صورت رایگان خواهد بود.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.