پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

گرامیـداشت روز آتش نشانی و ایمنی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، یکشنبه هفتم مهرماه، جهت گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی  مسئولین شهری و شهرستان همراه با اقامه نماز ظهر و عصر درستاد فرماندهی آتش نشانی نجف آباد ( ایستگاه شماره دو واقع در خیابان امام ) حضور یافتند.

 در این برنامه پس از اقامه نماز به امامت حجت الاسلام والمسلمین حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد  و سخنرانی مسئولین در خصوص گرامیداشت این روز ، برنامه های غواصی ، صعود از دیواره ، اطفاء حریق ، نمایشگاه عکس، نمایش تجهیزات آتش نشانی،  تجلیل از آتش نشانان و ... پرده برداری از المان آتش نشان در ورودی این ایستگاه نیز صورت پذیرفت.
در روز ۷ مهر ۱۳۵۹ وقتی که دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد،آتش نشانان منطقه و شهر های اطراف برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند که در حین عملیات خاموش کردن آتش، مجدداً هواپیماهای دشمن اقدام به بمباران پالایشگاه می کنند که منجر به شهادت تعداد زیادی از آتش نشانان می شود. به همین مناسبت هفتم مهرماه به نام «آتش نشانی و ایمنی» نامگذاری شده است.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.