پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدار و جلسه با معاون وزیر راه و شهرسازی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد،دوشنبه 29 مهرماه 1398، محمد مغزی نجف آبادی  شهردار نجف آباد میهمان  عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای بود.
در این جلسه که مهندس حجت اله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، مهندس مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد و ابراهیم رضایی مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری نجف آباد نیز حضور داشتند .

در این جلسه معاون عمرانی استانداری، فرماندار و شهردار نجف آباد  توضیحاتی درخصوص وضعیت نابسامان میدان شهدای دانشجو ارایه نمودند و مقرر گردید در روزهای آتی جلسه ای  با حضور شهردار نجف آباد در جهت رسیدگی به این موضوع در دفتر معاون وزیر راه  برگزار گردد.
 همچنین درخواست شهرداری نجف آباد درخصوص دسترسی  از آزادراه شهید کاظمی به بزرگترین کشتارگاه صنعتی غرب استان  دیگر موضوع مطرح شده در این جلسه بود که حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای دستورات لازم درخصوص همکاری و مساعدت لازم به زیرمجموعه خود ابلاغ نمود.
دفتر نگهداري راه و ابنيه فني ، دفتر ايمني راه و حريم، دفتر تجهيز ماشين آلات و راهدارخانه ها ودفتر نظارت بر بهره برداري آزادراهها از زیر مجموعه های معاونت راهداری می باشند.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.