پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

رزمایش بزرگ بسیجیان نجف آباد با 8 گردان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گفت: رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان شهرستان روزهای پنج شنبه و جمعه 23و24آبان98 با شعار محوری 40 سال مردم یاری؛ امنیت و خدمت در قالب 7گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر با 4هدف محوری در پادگان امام علی در کمربند جنوبی این شهر برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار حجت الله صفرپور دهه پنجم انقلاب اسلامی را دهه بلوغ نظام اسلامی و تثبیت کارآمدی جوانان مومن انقلابی دانست و اضافه کرد:مردم کشور ما با گذشت 4دهه از انقلاب اسلامی و عبرت آموزی از گفتمان های دهه گذشته به این باور رسیده است که گفتمان سازش، غربگرا و سرمایه ای نمی تواند موتور محرک شتابزای پیشرفت کشور باشد و مقدمات تحقق اهداف مرحله ای انقلاب را فراهم نماید.

صفرپور افزود: آنچه می تواند در این نقطه تمام تهدیدات مترتب انقلاب را به فرصت و قدرت تبدیل کند عمل به گفتمان و منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی و تمرکز بر گفتمان مقاومت و عدم مصلحت اندیشی های بی مورد و محافظه کارانه و سازش کارانه با ایادی استکبار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد  یکی از اهداف این رزمایش را  لبیک به امام حاضر و اعلام آمادگی و جانفشانی برای انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: حفظ و انسجام و به کار گیری نیروهای سازمان یافته مردمی در قالب گردان های بیت المقدس و کوثر در راستای اهداف پیش بینی شده از دیگراهداف رزمایش  محسوب می شوند.

صفرپور در پایان گفت: ایجاد توانایی و آمادگی های لازم دفاعی وامنیتی در بسیجیان برای دفاع از انقلاب و نظام  اسلامی و مقابله با تهدیدات و ایجاد آمادگی لازم برای کمک به هموطنان و همشهریان در حوادث غیر مترقبه از دیگر اهداف این رزمایش هستند.

(تصاویر مربوط به جمعه 24 آبانماه 1398 می باشد)



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.