پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازدیدی به منظور آشنایی و الگوبرداری از گذر فرهنگ و هنر نجف آباد

صبح سه شنبه 17 دی 98 فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه شهرداری نجف آباد در فرهنگسرای خارون میزبان میهمانانی از شهرستان شبستر استان آذربایجان شرقی بود.

در این نشست که محمد مغزی شهردار نجف آباد، طرقی رییس شورای اسلامی شهر و حجتی و آسیابانی از اعضای شورا، لوح موسوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی، فردوسی مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و رضایی مدیر ارتباطات بین الملل و روابط عمومی شهرداری نجف آباد میزبان حضور شهردار، رییس شورا و اعضای شورای اسلامی ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد، معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شبستر بودند به منظور معرفی، شناخت و الگوگیری از ایجاد، برقراری و تشکیل گذر فرهنگ و هنر نجف آباد، پس از برقراری جلسه هم افزایی و معرفی مقدماتی، میهمانان از بخش های مختلف گذر فرهنگ و هنر مانند مجموعه هفت برج خارون، پارک فرهیختگان و سالن همایش های شهرداری، سالن شهروند بازدید کردند.
پخش کلیپ های منتخب افتتاحیه گذر توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارایه خلاصه از روند شکل گیری، تعامل و اهداف و ویژه برنامه های گذر توسط فردوسی و بازدید از بنگاه میوه و تره بار نحف آباد، سایر بخش های فرهنگسرای خارون مانند سالن اندیشه و رستوران بازی و کتاب کندو از دیگر بخش های این میزبانی بود.
در آخر به منظور تجدید میثاق با شهدا ضمن حضور در یادمان شهدای نجف آباد و قرائت فاتحه با اهدای گل به مقام شامخ شهید مدافع حرم حججی ادای احترام شد.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.