پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

نخستین دورهمی یلدایی مدیریت شهری نجف‌آباد، پاسداشت پاکبانان پر تلاش شهر

به منظور پاسداشت تلاش‌های پاکبان های خدوم شهر در شب یلدا، برای نخستین بار شامگاه سه شنبه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ در بلند ترین شب سال باغ بانوان میزبان دورهمی یلدایی پاکبان های شهر با مجموعه مدیران شهری بود.

مصطفی حیدری مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد گفت :
در این برنامه که با مشارکت این مدیریت، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و مدیریت پسماند  نجف‌آباد، ویژه پاکبان های شیفت شب و صبح یلدا، تدارک دیده شده بود، حاضرین در فضای باز گرد آتش‌هایی به گرمای دل خادمین شهر برای نخستین بار دورهمی یلدایی متفاوتی را تجربه کردند.

وی افزود مومنی رییس شورای اسلامی شهر در سخنانی کوتاه ضمن تبریک این مناسبت، از زحمات شبانه روزی این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.
حیدری ادامه داد عبدالرسول  امامی شهردار نجف‌آباد نیز پس از تبریک و تقدیر از مجموعه خدمات شهری به ویژه پاکبان ها در سخنانی نظافت و طراوت فضای شهری را مدیون و مرهون تلاش های صادقانه پاکبان های شهر دانست و افزود مجموعه مدیران شهرداری امشب فقط دقایقی در شرایط کاری پاکبان های شهر قرار گرفتند و با تمام وجود سختی و مشقت وضعیت این عزیزان را لمس کردند.
ایشان اضافه کرد اجرای برنامه مفرح، مسابقه حضوری پاکبان ها و پذیرایی یلدایی از حاضرین و .. از دیگر بخش های این دورهمی بود.
قابل ذکر است این دورهمی مفرح و دوستانه علی رغم سرمای سوزان اولین روز زمستان تا ساعت ۲ بامداد ادامه داشت.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.