پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

کسب مقام سوم مسابقات «آتش نشان پهلوان» توسط آتش نشانی نجف آباد

تجلیل از آتش نشانان ورزشکار

۱۴ آبانماه ۱۴۰۱ مراسم تجلیل از آتش نشانان ورزشکار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف‌آباد که در اولین دوره مسابقات آتش‌نشان پهلوان استان اصفهان رتبه سوم را اخذ نمودنددر دفتر شهردار نجف آباد برگزار گردی.

در مسابقات آتش نشان پهلوان که به همت آتش نشانی شهرداری اصفهان بین ۱۰ تیم با ۱۵۰ شرکت کننده برگزار شده بود آتش نشانی نجف آباد به کسب مقام سوم نائل آمد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد در جلسه ای که به همین منظور با حضور قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی نجف آباد، عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد، احمد عیدی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی، رسول صادقی معاونت خدمات شهری و حسنعلی امیرکاوه مدیرعامل سازمان آتش نشانی در دفتر شهردار نجف آباد برگزار شده بود، حسنعلی امیرکاوه ضمن معرفی اعضای تیم اعزامی آتش نشانی نجف آباد گفت دوستان همت کردند و غیرت به خرج دادند و توانستند مقام سوم را کسب کنند که افتخاری است برای شهرداری نجف آباد و آتش نشانی.

وی ادامه داد ورزش و آمادگی جسمانی از اولویت‌های آتش نشانی است به همین منظور در ایستگاه شماره ۵ تجهیزاتی را آماده کرده ایم برای بالا بردن آمادگی جسمانی پرسنل آتش نشانی و امیدواریم استعدادهای بالقوه پرسنل شهرداری و آتش نشانی را برای به فعلیت رساندن و  قهرمانی شکوفا کنیم.

در ادامه رسول صادقی معاون خدمات شهری شهرداری نجف آباد گفت خواهشی که داریم بحث آمادگی جسمانی را که در برنامه ها دارید بیشتر و به صورت جدی تر دنبال کنید.

در ادامه عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد گفت خوشبختم که در خدمت قهرمانان آتش نشانی هستم نتیجه مسابقات نشان دهنده وضعیت خوب و پویای آتش نشانی نجف آباد است.

وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری مسابقات درون سازمانی بتوانیم با آمادگی بیشتر در مسابقات استانی و کشوری شرکت و به مقام های بالاتری دست پیدا کنیم.

شهردار در ادامه با تقدیم هدایای یادبود به قهرمانان این مسابقات گفت باید بدانید تلاش شما برای ما مهم و ارزشمند است و امیدواریم در مسابقات بعدی با آمادگی جسمانی بهتر و بالاتری شرکت کنید.

قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد در ادامه ضمن خداقوت به اعضای تیم آتش نشانی گفت تبریک عرض می کنم یکی از ملزومات آتش نشانی و شهرداری آمادگی جسمانی است امیدواریم مسابقات مستمری داشته باشید که این آمادگی را بتوانید حفظ کنید.

در پایان دکتر احمد عیدی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری نجف آباد ضمن تبریک دست یافتن به مقام سوم قهرمانی گفت امیدوارم شهری بی حادثه داشته باشیم و همانگونه که در آموزش و پیشگیری فعال هستید در زمینه ورزشی نیز هر روز فعال و فعال تر باشید و دیگر قسمت های شهرداری نیز با نگاه به شما سطح آمادگی جسمانی خود را بالا ببرند.

 



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.