پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف‌آباد:

آسیب های اجتماعی با افزایش سرانه های ورزشی کاهش می‌یابد/ حمایت عملی و قانونی شورای ششم نجف آباد از پروژه‌های مشارکتی

سخنگوی  شورای اسلامی شهر نجف‌آباد با بیان اینکه امتیاز ویژه افتتاح مجهزترین خانه کشتی استان اصفهان در نجف آباد را دو فاکتور مشارکت همه جانبه دستگاه های اجرای اداری شهرستان و بازه زمانی اندک دوره شروع تصمیم گیری تا افتتاح آن دانست و گفت: افزایش سرانه های ورزشی کاهش چشمگیر آسیب های اجتماعی را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد، اسماعیل آخوندی در مراسم افتتاح بزرگترین و مجهزترین خانه کشتی استان اصفهان به نمایندگی از منتخبین مردم در پارلمان شهری، ضمن تقدیر از همیت جمعی و تلاش تمامی مؤثران دخیل در این پروژه فاخر، حمایت تمام قد منتخبین مردم شریف نجف آباد در شورای اسلامی را به عنوان عامل محرک و حمایت عملی سازنده اعلام کرد و بر الگوگیری بخش های دیگر اجرایی شهر از روند مثبت مشارکت صورت گرفته در خانه کشتی تأکید کرد.

وی پروژه مشارکتی تجهیز خانه کشتی ایثار را نمونه موفق، مثال شاخص و نمود عینی خدمت جهادی با زمینه تقویت روحیه تعامل مسئولان و مدیران شهرستان نجف آباد برشمرد و  نقش مطالبات مردم و پیگیری شهروندان فعال در قالب این پروژه ها را به عنوان محور پیش برنده مهم و تأثیرگذار یاد کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد افزود: افتخارآفرینی جوانان ورزشکار این منطقه از نجف آباد همواره چشمگیر و مورد ستایش مدیران شهری بوده که با توجه به ضعف موجود در امکانات زیرساختی و پایین بودن سرانه ورزشی مجموعه مدیریت شهری تصمیم بر تجهیز و راه اندازی خانه کشتی در راستای جبران موارد موجود در راستای بهبود خدمات رسانی به ورزشکاران منطقه نموده است.

وی تاکید کرد: وجود امکانات ورزشی استاندارد و خدمات رسانی شایسته به نسل پویا و آینده ساز جوان، خدمت به این نسل نوعی سرمایه گذاری مهم جامعه اسلامی در پرورش جامعه ای فعال و دارای سلامت روح و جسم است.
آخوندی تصریح کرد:  به هر میزان در تهیه و تأمین فضا و امکانات ورزشی بیشتر و هماهنگ تر عمل شود جامعه از مضرات و مخاطرات اجتماعی و منفی در امان خواهد بود.

وی با تشریح دستور جلسات تصمیم گیری هر منطقه در راستای تدوین نقشه راه و عامل انگیزه دهنده بخش های همراه و مشارکت کننده، به شهروندان مناطق مختلف شهری نجف آباد ادامه داد: تیم یکدل شورای اسلامی  از پروژه های مشارکتی دستگاه های خدمت رسان با بخش های دیگر اجرایی شهر و نهادهای تخصصی حمایت عملی و قانونی خواهد داشت.



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.