پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام مدیریت شهری نجف‌آباد به مناسبت دهه کرامت

دهه اول ماه ذی‌القَعده که آغازش با ولادت حضرت معصومه (علیهاالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند، سازنده و ارزشمند است، بدون تردید دهه کرامت فرصت مغتنم و مناسبی برای ترویج و تعمیق معارف ناب اسلامی و فرهنگ حیات بخش اهل بیت(ع) به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است.

روشن است که تکریم و تعظیم دهه نورانی کرامت و برگزاری هر چه شایسته و پرمحتوای ویژه برنامه ها و جشن های این دهه که با شعار و هدف «جَمعِمان جمع است زیر پرچمت..» برگزار می شود، عاملی مهم و تأثیرگذار در تقویت اعتقادات و باورهای نسل جوان و حرکتی بزرگ در تعمیق باورهای دینی محسوب می شود.

اینجانبان، فرا رسیدن اول ذیقعده، میلاد فرخنده و پرنور شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، و یازدهم ذیقعده، میلاد فرخنده و پرنور گنج عصمت و سکاندار سفینه ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و دهه نورانی کرامت را به شهروندان نجف آباد این ارادتمندان خالص  ائمه اطهار(ع) تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق کسب فیض و بهره‌مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی را برای همگان مسالت می‌نماییم.

✍️ عبدالرسول امامی شهردار و قربانعلی مومنی رئیس شورای اسلامی شهر نجف آباد



+ 0
مخالفم - 0
نظرات : 0
منتشر نشده : 0

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید

© تمامی حقوق این سایت برای پایگاه خبری شورای اسلامی شهر نجف آباد محفوظ است/ هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.